Pappajackan

Publicerad 2018-11-18 20:06:37 i Allmänt,

Ni får leva med att det blir en del barn och familjeliv här från och med nu. Mitt mål är dock, och har alltid varit, att inte ge efter för mycket till funktionsplagg och mjukisbyxor. Det måste finnas en gyllene medelväg. Skaljackor är praktiskt men de kommer också med risken att man som vit medelålders man förväxlas med huligan alternativt högerextremist om man bär det för ofta till allt. Behåller därför min till skidbacken och satsar på följande vid gungställningen och pulkabacken. 
 
En fleecejacka. Inte trodde jag att jag skulle se det igen. Men attans vad snygg denna är från J.Crew. Perfekt avvägd töntighet möter snygghet. Enkel att matcha till både jeans, khaki, sneakers och boots. 
 
Gillar ni inte fleece ja då föreslår jag alternativet att gå all in Matthew McConaughey i Interstellar med en Carhartt Detroit Jacket. Det är den här jackan som gjorde att Red Wings och byggindustrin uppfanns. Typ. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela