Industribolaget är tillbaka!

Publicerad 2018-11-18 19:41:00 i Allmänt,

Det var ett tag sedan. Mycket som hänt. Den korta versionen är att jag är tvåbarnsfar och har fullt upp på jobbet. Det innebär korta nätter och långa dagar. Och när allt är avklarat och alla sover finns inte mycket ork kvar till att blogga. Men...då ingen annan lyckats stilla min inspirationsthunger gällande kläder, inredning och allt annat kul här i livet så får jag göra jobbet själv. Så nu blir det en serie inlägg och förhoppningsvis lite fart här fram till jul så alla vet vad de ska önska sig i julklapp. Sen kanske jag klär om Industribolaget i en annan skepnad. Jag har nämligen en tanke om att tajta till inriktningen på bloggen, kanske byta namn och fixa lite ny design. Behöver röra om i min egen gryta för att hitta ny energi till detta. Så om någon barmhärtig AD eller webdesigner vill hjälpa mig med lite design i utbyte mot evig tacksamhet och stort vackert omnämnande här på bloggen så maila gärna på [email protected]. Har det mesta nedklottrat men ej egen kompetens att utföra designen. 
 
Nog om det. Sedan jag skrev sist har jag snöat in ordentligt på polotröjor. Efter sommaren då jag tvingades hänga in mina Magnum PI-skjortor har jag inte haft på mig något annat än polos. Favoriterna är de helt utan knappar. Ger en skön 50-tals vibb ala Mad Men. COS har just nu en riktigt bra olivgrön variant som jag köpte för några veckor sedan. Ett hett tips.
 

Kommentarer

Postat av: Albin

Publicerad 2018-11-20 19:48:41

Gött att ha dig tillbaks! Bloggen är och har alltid varit 5+!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2018-11-21 11:08:26

Albin,

Tack! Härligt att höra.

Mvh

Samuel
industriboalget.se

Postat av: JFK

Publicerad 2018-11-22 14:49:21

Wow, polon var verkligen snygg. Den, ett par linnébyxor och espradiller i Palermo...

Postat av: dicken

Publicerad 2018-11-22 22:02:22

Äntligen! Bästa bloggen.

Postat av: Tobias

Publicerad 2018-11-23 10:59:01

Riktigt kul att du är tillbaka!

Postat av: Mikael

Publicerad 2018-12-05 19:35:10

Grymt! Kul att du är tillbaka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela