Tågsemester

Publicerad 2018-05-28 21:42:04 i Allmänt,

Det finns mycket jag skulle vilja göra om idag som jag gjorde när jag var nybakad student. Backpacka i Asien och tågluffa genom Europa. Fantastiska upplevelser på tight budget. Vore kul att göra de resorna igen fast lite mer bekvämt. Som att tågluffa i första klass kupé och slippa dela en liten hytt med tre svettiga tyskar. Istället för tung ryggsäck packar jag i en lättmanövrerad rullväska och istället för Tevasandaler blir det seglarskor och loafers till kvällen. Istället baguette och vinpava i parken blir det hotellbaren och restaurangbord på trottoaren intill en mysig piazza. Istället för sovsal hotellrum med lyxig duschtvål.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2018-05-30 06:52:31

Vilken ryggsäck är det där?

Svar: Från Filson. Tror jag.
[email protected]

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-07-09 23:40:53

Vad är det för skor egentligen? (Första)

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-07-09 23:41:35

Var ifrån är de grå skorna?

Postat av: dicken

Publicerad 2018-07-22 19:38:56

Kom tillbaka till bloggen och uppdatera med lite semesteroufits/tips på restauranger/musik, vi saknar dig här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela