Pyjamas från Walls of Benin

Publicerad 2018-05-24 20:59:51 i Allmänt,

Även om jag aldrig skulle kunna sova i en pyjamas pga för varm så gillar jag att glida runt i en på morgonen när jag vaknat. Utöver att det faktiskt är både snygg och bekvämt så kommer du undan längre och kan dra ut på morognen i pyjamas jämfört med om du bara skulle glida omkring i kallingarna. Själv har jag den här från J.Crew men jag skulle också kunna tänka mig att stöjda Kickstartern för portugisiska Walls of Benin. 
Bild: Walls of Benin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela