Utstyrsel: Modern family Hawaii

Publicerad 2018-01-18 14:43:01 i IB Utstyrsel,

Jag är lite besatt av TV-serien Modern Family. Kan inte sluta titta. Plöjer avsnitt efter avsnitt på helgerna. Ser till och med om avsnitt jag redan sett. Ett av mina favoritavsnitt är från säsong två där alla besöker Hawaii för Jay's födelsedag. Har länge drömt om att åka till Hawaii. Det känns som om klimatet där är perfekt för mig. Alltid en frisk fläkt som gör att det inte blir dödsvarmt. Så ser det i alla fall ut på TV (tänk Magnum P.I, det blåser i varje avsnitt). Den dagen jag reser dit så vet jag i alla fall vilken skjorta jag ska ha på mig. Den kommer från AMIRI och fick ligga till grund för dagens bildkollage med restema till Hawaii. 
 
 
Skjorta & jacka: AMIRI
Chinos: Levis Made & Crafted
Skor: Conveser Chuck Taylor All Suede
Bågar: Oliver Peoples
Väska: TUMI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela