Utstyrsel: Diskret skribent

Publicerad 2018-01-17 14:35:15 i Allmänt,


Jacka: GANT Rugger
Byxa: H&M Edition
Mössa: A Day's March
Tröja: H&M Edition
Väska: Sandqvist
Handskar: Hestra
Skor: Dr.Marten's
 
Jag är varmblodig av mig. Svettas lätt. Och fryser sällan. Så under de milda vintrar vi ändå har här i Stockholm där jag bor så klarar jag mig oftast med en tjockare tröja och jacka till och från jobbet. Gillar midjekorta coachvarianter som matchas med sweatshirts och en udda kostymbyxa. På fötterna ser jag dock alltid till att ha ordentliga skor. Vill inte förstöra mina sneakers i slasket. Så istället blir det ett par chelsea boots från Dr.Marten's med rågummisula. Väldigt sköna. Inne på andra vintern med dem nu. Jag är också väldigt nöjd med mitt reafynd från mellandagarna. Portföljen Jones från svenska Sandqvist. Kommer blir en trötjänare. På huvudet blir det min finmössa från A Day's March. Är det extra ruggigt ute, ja då virar jag en halsduk runt halsen. Det ska till riktigt låga minusgrader för att jag ska snurra runt inne i stan med någon arktiskt expeditionsjacka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela