Utstyrsel: AWD helg

Publicerad 2018-01-17 14:26:00 i Allmänt, IB Utstyrsel,

 
Jacka, väst & skjorta: GANT Rugger
Chinos: J.Crew Relaxed Fit
Boots: Red Wings
Ryggsäck: Patagonia
Handskar: Hestra
Mössa: A Day's March
Bourbon: Pappy van Winkle
 
Så kom den nu äntligen. Snön. Här i Stockholm är vi inte bortskämda med snö. Jag är nog en av få som uppskattar den (det gnälls en himla massa i sociala medier för varje lite flinga som faller). Men jag är av den inställningen att är det vinter så ska det finnas snö. Kvällarna blir ljusare och dagarna finare tack vare lite vitt på marken. Det är under årstider som dessa jag önskar jag hade bil, en fyrhjulsdriven sådan, som jag kunde åka och plocka upp lite kompisar i för en helg i stugan, som jag inte heller har, men den kan man ju också hyra, precis som bilen. Lyxen att få lasta bagaget med lite gott att dricka samt några kassar mat för två dagars lugn och ro i skogen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela