Utstyrsel: Sista sommaren

Publicerad 2017-09-01 16:12:45 i Allmänt,

Det är september. Månaden som smärtsamt säger att sommaren definitivt är över. En tid på året då jag oftast blir stressad över alla tankar om det jag inte hann att göra under sommaren. Lyssnade jag på några sommarpratare? Badade jag tillräckligt? Tog jag det lugnt länge nog med en tidning samtidigt som jag drack öl och lyssnade på Radiosporten i P4? Grillade jag ens? Inte så mycket det går att göra åt det nu. Bättre att blicka framåt och se det positiva.

September är kanske den månaden på året då det är roligast att klä sig. Lagom varm. Och lagom kallt. Perfekt för alla kombinationer som inte kräver vinterjacka samtidigt som det oftast är torrt vilket gör att mocka och finsneakers går hur bra som helst. Så passa på att spela ut garderobens hela register. Ta på er och gå ut.

 

Jacka: GANT Rugger
Tröja: Orlebar Brown
Skor: Suit Supply
Byxor: NN.07
Bågar: Moscot
Bok: The Force/Don Winslow

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela