Shoppinglista på J.Crew

Publicerad 2017-03-01 20:49:02 i Allmänt,

Nästa vecka åker jag till Austin i jobbet. Det blir femte året i rad jag gör den resan vilket innebär att Austin blir den stad i USA jag besökt flest gånger efter Los Angeles.
Austin är fantastiskt. Speciellt när det kommer till mat. Nog den roligast stad jag besökt när det kommer till matutbud och tillgänglighet. Finns något gott att äta i precis varje gatuhörn. Shoppingen är dock svårare. Jag kommer i alla fall försöka hitta lite tid att besöka J.Crew och Stag Provisions ute på den väldigt fina utomhusgallerian The Domain. Listan med saker jag vill klämma på är lite väl lång. Förhoppningsvis är inte allt bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela