Utstyrsel: Stughelg

Publicerad 2017-12-04 08:00:00 i IB Utstyrsel,

Snö till jul hör till ovanligheterna här i Stockholm. Ska man få till en förmiddagspromenad innan maten i Disneyjul-landskap får man söka sig norrut. Och visst lockar det att hyra en fullt utrustad timmerstuga med öppen spis, bastu och snövallar. Det enda som behövs sen är en lättläst deckare, en god bourbon och fräsiga långkalsonger. 
 
Skor: Red Wing
Bourbon: Kings County
Mössa. A Day's March
Vantar: Hestra
Jeans: A Day's March
Tröja: Ralph Lauren
Ryggsäck: Sandqvist
Kaffekopp: Best Made Co.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-12-04 16:29:59

Västen??? Magisk.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2017-12-04 16:46:24


Sorry. Bommade länken. Västen är från Rocky Mountain Featherbed https://www.mrporter.com/en-se/mens/rocky_mountain_featherbed/suede-trimmed-quilted-nylon-down-gilet/923266

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-12-05 18:10:07

Tack så mycket Samuel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela