Stughelg

Publicerad 2017-12-05 10:10:00 i Allmänt,

Någon gång i vinter blir det att hyra en Volvo V6 Cross Country och köra till fjäll med snö för en riktig stughelg. Lite skidor, pulka, varm choklad i snödriva och bastu. Har hittat den perfekta ryggsäcken för detta. Billy Kirk Galileo med inbyggt kaffekit från Intelligentsia. Lägg där till en överlevnadskit från Best Made Company med allt från plunta till vattenreningsfilter. Perfekt om jag, stadsbo som jag är, skulle gå vilse i stugbyn. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2017-12-05 19:21:24

Kul med inläggsexplosionen, keep it up! :)

Svar: Tack Mikael! Ska göra mitt bästa :)
[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela