Jakten på ny jobbväska

Publicerad 2017-12-14 07:00:00 i Allmänt,

Nästan lika spännande som en Indyfilm är min jakt på jobbväskan. Det jag är i behov av är en stilren hybrid mellan portfölj och ryggsäck. Anledningen att jag som småbarnsförälder alltsomoftast behöver ha båda händerna fria för att kunna bära barn, matkassar eller mer barn till och från kontoret. Jag har fastnat för modellen "Jones" från Sandqvist. Ser av beskriviningen att döma ut att klära ovanstående krav och även fläckattacker samt väder och vind. 
 
Bild: Sandqvist "Jones"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela