IB Travel: Stil på långflygningen

Publicerad 2017-12-02 10:24:00 i IB Travel,

Att klä sig för en långflygning är inte det lättaste. Här gäller det att hitta en kombination av stil och komfort. Material som andas och håller sig fräscha under mycket stillasittande. Ett säkert kort är J.Crews stretchchinos. En diskret byxa som håller stilen samtidigt som den är sval och skön när du sitter länge. Det kombinerar jag med en lätt tröja i cashemere eller merinoull. På fötterna lätta mockasneakers. I handbagaget ser jag till att ha extra strumpor och underkläder att byta till innan landning. I handbagaget har jag också alltid en anteckningsbok för skumma tankar i natten. Det är också skönt med ett case som håller iordning på sladdar, adapters, hörlurar och allt annat som hänger med tekniken på resan. 
 
Tröja och byxa: Jcrew
Skor: CQP
Klocka: Shinola
Anteckningsbok: Moleskine
Case: This Is Ground


Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2017-12-02 18:17:43

vad snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela