Industribolaget öppnar webshop!

Publicerad 2017-08-16 21:59:00 i IB Shop,

När jag gick i högstadiet visades en TV-serie på TV3 som hette "Ellen" med Ellen DeGeneres. Serien kretsade kring, och utspelade sig i, hennes bokaffär/café. Ingen serie som går till historien men det här med att ha en egen butik har etsat sig fast hos mig som en liten dröm i bakhuvudet. Nu så här till åren har jag förstått att driva butik är ingen lek. Det är ett jäkla slit. Tur då att det finns tekniska lösningar som gör att man kan leka lite med sin dröm.
 
Jag har fått möjligheten att använda tjänsten Apprl vilket innebär att jag kan kurera min egen webshop. Efter att ha pillat runt med tjänsten en tid har jag nu satt ihop en samling kläder och prylar jag själv skulle vilja ha. Jag utkick ifrån att jag började om på nytt. Lekte med tanken om jag sålde allt jag ägde nu, vad skulle jag köpa sen. Resultatet ser ni i shopen. 
 
Det funkar som så att om ni klickar på något ni gillar, eller vill läsa mer om, så slussas ni vidare till en riktig webshop, typ Mr Porter, där ni kan genomföra köpet. Jag får en liten peng för själva klicket. Det är viktigt att poängtera. Men krångligare än så verkar det inte vara. Ni hittar min shop under kategorin IB Shop här till höger. Eller så går ni hit.
 
Jag tycker det känns som ett litet lyft för Industribolaget så här inför hösten. Ett välbehövligt lyft mot bloggens 10 års jubilium som väntar nästa vår. Sjukt! 10 år! Fram tills dess ska jag göra mitt bästa att uppdatera shopen efter säsong samt hålla de vanliga inläggen vid liv mellan pottträning, jobb och Korpenlir. 
 
 

+ follow Samuel Garlöv on APPRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela