Utstyrsel: Tom Selleck

Publicerad 2016-05-09 09:12:10 i IB Utstyrsel,

De flesta kallar dem nog för Hawaiskjortor. Min fru kallar dem "crazy shirts". Inte jag. Jag kallar dem Magnum PI-skjortor. Och jag är besatt av dem. Den snyggaste jag hittat på nätet just nu kommer från Gitman Vintage Bros. På bilden har jag matchat den med ett par slitna jeans från A.P.C och vita Vans med lädersnören. Funkar dock lika bra till jeanshorts eller kortare khakishorts samt sloppy chinos. Jag gillar att ha skjortan lite slarvigt instoppad (sitter nästan aldrig kvar dock) med bälte till. Precis som Magnum P.I.
 
Bågar: Vasuma
Skjorta: Gitman Vintage Bros.
Bälte: GANT Rugger
Jeans: A.P.C

Kommentarer

Postat av: Eric

Publicerad 2016-05-09 11:05:45

Hej Samuel!

Jeansen du presenterar här återkommer för flera outfits du presenterar! Är själv inte så mycket för den typen av slitning som jag tycker mig se men finns det någon annan bild där dessa används, äger du paret själv kanske? Skulle vara intressant att se jeansen i sin fulla form så att säga!

Älskar skjortan!

Mvh,
Eric

Postat av: Eric

Publicerad 2016-05-09 11:05:45

Hej Samuel!

Jeansen du presenterar här återkommer för flera outfits du presenterar! Är själv inte så mycket för den typen av slitning som jag tycker mig se men finns det någon annan bild där dessa används, äger du paret själv kanske? Skulle vara intressant att se jeansen i sin fulla form så att säga!

Älskar skjortan!

Mvh,
Eric

Svar: Hej Eric, Jag har tyvärr ingen bättre bild. Har märkt den dåligt i mitt "arkiv" också så jag vet inte mer än att det är A.P.C
[email protected]

Postat av: Philip Archer

Publicerad 2016-05-12 15:03:21

Tjena Samuel!

Vad har vi för status på Magnum PI-shortsen i år? Hittar du några? Det här är en kamp jag inte tänker förlora mot klädindustrin.

Hojta om du finner några värda namnet.

Ha det fint i vårvärmen!

/Philip

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela