Utstyrsel: Scarface

Publicerad 2016-01-21 15:42:58 i IB Utstyrsel,

Skjorta: Oscar Jacobson
Byxa: GANT Rugger
Bälte och case: Tanner Goods
Skor: Common Projects
 

Nu är det bara tre veckor kvar tills det att jag åker med familjen till Florida. Första gången som vi reser med vår lilla dotter så lite nervöst så klart. Men det ska bli skönt med värme. Och grymt kul att få plocka fram kortärmade Magnumskjortorna i rätt miljö. Blir i och för sig lite mer Scarface i Miami men ändå. Såg för övrigt en riktigt fulsnygg skjorta på en bild i en av Oscar Jacobsons butiksskyltningar häromdagen. Efter lite detektivarbete har jag tagit reda på att modellen heter Herman Slim och mönstret släpps i april. Den ligger riktigt bra till att bli 2016 bästa sommarskjorta. Tror den kommer passa fint med ordentligt upprullade ärmar till udda kostymbyxa i blått eller grått. Eller varför inte till slitna jeans och Converse.

Kommentarer

Postat av: Max

Publicerad 2016-01-25 22:01:36

Du lyckliga sate. När du är i Miami får du inte missa att äta på Burger & Beer Joint (den på South Beach). Otroliga hamburgare och ett grymt utbud av öl & cocktails.
http://bnbjoint.com/photos/

Svar: Max, det ska jag testa. Tack för tipset!
[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela