Kortärmad skjorta i sommar

Publicerad 2015-03-19 17:34:00 i Allmänt,

Den kortärmade skjortan blir given för min egen del i sommar. Förra året smög jag med den. Nu ska jag stolt bära upp plagget som gjorde Andy Sipowicz till kung i NYPD Blue. Jag kommer att satsa på en vit button down, en blå i bäckebölja samt en galen hawaii-variant a la Thomas Magnum. Matchas enkelt med khakishorts och ljusa jeans.

 
Skjorta tv: Visvim
Jeans: Levis
Skjort th: Saturdays
Shorts: J.Crew
Sandal: Acne
Skor: Converse Jack Purcell

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela