Packa strandväskan

Publicerad 2015-06-25 08:22:00 i Allmänt,

Väska: J.Crew, Badbyxor: J.Crew, Skor: Sperry Topsiders, Tröja: Orlebar Brown, Bågar: Oliver Peoples
 

Jag håller på att planera vilka böcker jag ska läsa i sommar. Älskar att gå ner till bokaffären när det är 'köp fyra betala för tre' deal. Just nu läser jag The Gods of Guilt av Michael Connelly. Det brukar bli majoritet kioskdeckare samt en och annan biografi. Går även och väntar på sommarnumret av favoritmagasinet Lucky Peach. Bra långläsning om mat för den som är intresserad. Utöver det ska jag uppgradera mig med ett par blommiga badbyxor och en Talented Mr Ripley-pique. 

Kommentarer

Postat av: Fredric

Publicerad 2015-06-25 18:36:24

Har du något bra tips på var man kan inhandla sig ett par Sperry Topsiders?

Postat av: Simon

Publicerad 2015-06-26 13:07:52

http://lmgtfy.com/?q=Sperry+Topsiders+Sverige ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela