Sommar i city

Publicerad 2015-07-19 11:42:24 i Allmänt,

Jag struntar i om man inte får. Shorts ska man ha när det är semester. Oavsett strand eller stand. Och jag har semester i Stockholm i år. Detta då vi går i väntas tider och behöver hålla oss nära BB och ta det lugnt. Dagarna är sköna. En förmiddagsaktivetet på stan eller vid vattnet. På eftermiddagarna blir det matlagning i nya köket med Radiosporten i P4 och efter det sena TV-kvällar i soffan där gamla klassiker betas av. Till min stora glädje har vissa kanaler verkligen prickat rätt i sommartablån. TV6 har kört Die Hard 1 och 2, Kanal 8 har visat Big med Tom Hanks och nu börjar SVT visa gamla Wallander med Rolf Lassgård. Perfekt för en staycation hemma.
 
Skjorta: GANT Rugger
Shorts: Samsoe & Samsoe
Skor: Sperry Topsider
 
Tröja: J.Crew
Shorts: Samsoe & Samsoe
Skor: Nike 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela