Sthlmsguide: Dead Rabbit Grocery & Grog Pop-up

Publicerad 2015-02-09 16:26:04 i IB Stockholm,

BCA arrangerar tillsammans med Absolut Elyx ett nytt spännande gästspel på Story Hotel. Nu är det bland annat Pamela Wiznitzer, grundare av barern Dead Rabbit Grocery & Grog i New York, som kommer på besök till Stockholm. Tillsammans med Ivy Mix (bra namn!) från baren Clover Club i Brooklyn kommer hon blanda cocktails bakom baren på Story den 20 och 21 februari. Dörrarna öppnar 19:00 och det är först till kvarn på platserna. Jag har varit på flera tidigare gästspel som arrangerats av BCA och det är alltid ruskigt hög kvalitet. Gillar du cocktails är det värt ett besök.

 
Bild: Dead Rabbit Grocery & Grog

 

 

Kommentarer

Postat av: Mads

Publicerad 2015-02-10 19:16:05

Det ser godt ud!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-02-11 18:12:06

Mads,

Värt ett besök!

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Oscar

Publicerad 2015-02-15 00:02:05

Trevligt! Sveriges bästa cocktails finns annars här http://www.duaumea.se/openclosed/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela