Plaggen som räddar våren

Publicerad 2015-02-23 08:03:09 i Allmänt,

Någonting grått, blått, vitt, och lite beige. Där är mina ”färger” till våren. Kommer att satsa på ett par ljusa jeans, ett gäng bra grå t-shirts med rundhals, en ny vit button down-skjorta, gräddvita lädersneakers samt en beige jacka.  Och en tunnare rock såklart. Smidiga plagg som går att kombinera med väldigt mycket som redan finns hemma i garderoben. Lägg där till en fin brun läderacessoar och ett par sköldpaddemönstrade solglasögon så är våren komplett.

 

Jeans: Club Monaco
T-shirt: J.Crew
Skjorta: J.Crew
Skor: Adidas Stan Smith
Jacka: A.O.CMS
Case: GANT Rugger

Bågar: Vasuma

Kommentarer

Postat av: Mads

Publicerad 2015-02-24 19:35:17

Jeg kan rigtig godt lide ideen om beige jakke. Min tanke er bare, at det kommer til at ligne en desertuniform, hvis man tager chinos på. Af en eller anden grund går det bedre med for eksempel blå jakke og blå bukser end med beige. Beige virker ikke så alsidigt, tænker jeg.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-02-26 11:31:16

Mads,

Håller med. Svårt med chinos till. Beige funkar bäst med jeans tycker jag. Mörka och ljusa.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Alex

Publicerad 2015-03-03 23:45:26

Tjena Samuel!
Till en början, tack för en grym blogg. Följt och inspirerats av dig i flera år.

Jag är på jakt efter en liknande jacka, fast lite mer lämpad för en fattig students ekonomi. Några förslag?

Keep up the good work.

Alexander.

Postat av: Hello

Publicerad 2015-03-06 19:15:24

Alexander: ASOS.com har fina bomberjackor i olika färger. Bara att söka där.

HM har även fin blå baseball jacka och svart bomberjacka i vår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela