Utstyrsel: Vårvinter

Publicerad 2015-12-22 10:43:42 i IB Utstyrsel,

Inte direkt läge för tjocka mysiga Wham-tröjor och dunjacka till julhelgen. Värmen sätter stopp för det. Själv sätter jag mig på tåget mot Göteborg för att fira med svärföräldrarna. Nere på Västkusten ska det vara 12 grader på julafton. Dubbelt så varmt som på midsommar. Jag packar t-shirts och min nya vårjacka. På resan ner ska jag läsa klart boken Creativity Inc. om arbetet med Pixar och när den är slut blir det Stan Lees biografi i serieboksformat. 
 
Bågar: Oliver Peoples
Jacka: H&M
Skor och jeans: COS
Ryggsäck: Club Monaco
Väska: Filson
Halsduk: J.Crew

Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2015-12-27 17:45:19

Också sneglar på jackan. Bra kvalité? Kör du för storlek?

Svar: Känns helt Ok för H&M. Fick även lite regn på den och det gick bra. Blev inte luddig. Jag har stl M.
[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela