Julklappstips från P.F. Candle Co.

Publicerad 2015-12-15 08:07:00 i Allmänt,

Jag har två riktiga guilty pleasures. Det ena är att äta pepparkaksdeg direkt från kylen. Det andra är doftljus. Jag är riktigt svag för dofljus. Det får gärna vara toner av vanilj, kanel, ja lite smörigt helt enkelt. När jag var i USA sist köpte jag ett gott ljus från Pommes Frites Candle Co eller P.F. Candle Co. som det också kallas. Sprider en skön tobak och timmerdoft som förvandlar vardagsrummet till en gammal lodge i fjällen. Företaget drivs av äkta makarna Kristen Pumphrey och Thomas Neuberger i Los Angeles. Det är handgjorda sojabaserade doftljus i snygg diskret förpackning. Ett bra köp till jul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela