Julklappstips från Collect & Bottle

Publicerad 2015-12-02 09:48:36 i Allmänt,

 
Min vän Tomas sa upp sig från sitt jobb som art director och startade parfymmärket Collect & Bottle. Väldigt modigt och respektingivande. Med hjälp av sina känsliga näsa (den är grym) och de bästa råvarorna skapar han nu unika dofter på beställning. Jag har varit med och tagit fram en egen variant med mandarin, svartpeppar, cederträ och musk i grunden. Bra julklappstips då det går att köpa presenkort så mottagaren kan vara med och bestämma själv hur hen ska dofta under 2016. Läs mer på Collect & Bottle och följ Thomas på Instagram
 

Kommentarer

Postat av: Mange

Publicerad 2015-12-02 22:36:09

Tips: Ha Kiehl's Eye Depuffer i kylskåpsdörren och ta ut den på morgonen och applicera efter morgonens dusch.

Älskar Kiehl's produkter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela