Tillbaka på kontoret

Publicerad 2015-08-21 09:47:00 i Allmänt,

Mina pappadagar är slut för den här gången. Jag har dock såklart en riktig pappaledighet i vår som väntar. Men nu imorse ringde alltså klockan för första gången på tre veckor. Bara att så snabbt som möjligt komma in i tempot igen. Ordentlig omställning detta. Och som ett litet barn inför första dagen i skolan hade jag såklart lagt fram allt som ska med i ryggsäcken redan kvällen innan.
Datorcase: Sandqvist
Solglasögon och fodral: Vasuma X Deadwood
Hållare för hörlurar: Pouch Pals
Anteckningsbok: Moleskin
Plånbok: Acne
Klocka: Corniche
 

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2015-08-22 08:25:33

Okej.
Känsligt ämne, jag vet, men kan inte låta bli att notera katten bland hermelinerna. Allt detta är mycket snyggt och smakfullt, men den klockan... verkligen?

Postat av: Jfk

Publicerad 2015-08-23 23:07:35

Snygga grejer! Lyssna inte på den andra dryga snubben som kommenterat, jag gillar allt. Vad får man ut av att ha en sån attityd på en blogg? Varför ens kommentera?

Postat av: Industribolaget

Publicerad 2015-08-24 07:41:57

Johan,

Enda klockan jag äger. Funkar för mig. Men jag är inte så haj på klockor så har du bra tips får du gärna dela lite länkar här.

Med vänlig hälsning,

Samuel
Industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela