The modern man's pantry

Publicerad 2015-04-29 08:14:29 i Allmänt,

Jag har testat det här med matkassar ett par gånger. Fastnade inte alls får idén. Det kändes lite som om någon tvingade mig att äta en viss typ av mat. Och efter några veckor så svämmade skafferiet över med quinoa och kidneybönor. Nej det var inget för mig. Går hellre själv till mataffären och väljer råvaror till middagen. Men... om jag nu skulle testa att få mat levererat till dörren igen så är jag faktiskt lite nyfiken på The Mantry. Finns självklart inte i Sverige men det kanske kommer. Vem vet. The Mantry är en prenumerationstjänst där du får nya kvalitetsprodukter hemskickat varje månad. Det gemensamma för produkterna i The Mantry är att de kommer från mindre varumärken med småskaliga produktioner runt om i USA. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-04-29 08:50:57

coolt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela