ASKET löser storleksdilemmat

Publicerad 2015-04-15 16:58:07 i Allmänt,

Jag har ett problem när det kommer till kläder. Många gånger är Large för stort och Medium för tajt på tröjor och skjortor. Jag skulle behöva en storlek ”mearge” för att få till rätt bredd på axlar, över bröstet och läng vid midjan.Nu finns en Kickstarter för märket ASKET som satsar på en storleksmodell med 15 olika storlekar istället för det vanliga med tre. Kanon! Tröjorna designas i Stockholm och tillverkas i Portugal av 100 % egyptisk bomull. Ser väldigt fint ut. En idé jag gärna stöttar.

 

Kommentarer

Postat av: Mane

Publicerad 2015-04-16 21:53:48

Schyst! Är också fast mellan M och L, så kallade Marge. Gillar dock Bread and Boxers t-shirts som finns på Solo.

Men Asket låter intressant - bidragit och hoppas på en bra produkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela