Utstyrsel: Helgjobbaren

Publicerad 2014-10-27 21:01:24 i IB Utstyrsel,

Helgjobbaren på kontoret har rätt att skippa både skjorta och finbyxa. Lek med jeans och tröja i stället. Kläder som funkar lika bra nere på puben senare på dagen eller om kompisarna ringer för en match amerikansk fotboll i parken. Inte för att det någonsin skulle hända mig, men jag gillar tanken på att kunna vara klädd för tillfället. Satsa på att kopiera en off-duty Sam Seaborn från West Wing eller Robert Redford.i Three Days of The Condor.
 
Jacka: Orslow
Tröja: J.Crew
Jeans: NN.07
Skor: Viberg
Bågar: Vasuma
Väska: Billy Kirk
Anteckningsblock: Billy Kirk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela