The Gunnar Hotel: Personalkläder

Publicerad 2014-01-08 13:37:41 i The Gunnar Hotel,

Personalen i receptionen på drömhotellet The Gunnar Hotel ska bära följande kläder från GANT Rugger som är tilltänkt partner för personalkläderna i den här drömmen. Skor med gummisula kommer från Mark McNairy vilket gör det lite skönare för fötterna under arbetspasset. Som ni ser är det bara herrkläder på bilden men självklart ska det vara kvinnlig personal också. Det är bara så att jag inte kan något om mode för damer. Ni får helt enkelt föreställa er kläderna i motsvarande modell för damer. Borde bli väldigt fint och kommer passa till de tidlösa inredningsdetaljerna. Mer om det inom kort. Måste bara drömma mig bort lite till.
 
Bild: Personalkläder reception på The Gunnar Hotel
 
Sedan tidigare har ni sett kläderna för servis -och barpersonal. Här blir det lite ledigare med chinos och en sval skjorta. Målet är dubbla uppsättningar av allt så att man alltid känner sig fräsch på sitt pass. Sneakers är ett par Nike Pegasus för snabba fötter och minskad halkrisk. 
 
Bild: Personalkläder servis och bar på The Gunnar Hotel
 

Kommentarer

Postat av: Jonathan

Publicerad 2014-01-12 18:36:07

Fortsätt med att berätta om dina hotellplaner, ännu ett lyckat inlägg!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2014-01-14 15:06:39


Jonathan,

Tack! Det lovar jag.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela