Utstyrsel: Grusfritt

Publicerad 2013-01-27 15:46:27 i IB Utstyrsel,

Jag tycker om vintern. Men det ska vara en Astrid Lindgren-vinter. Och med det menar jag massvis med snö, timmerstuga med våningsäng och bastu, långkalsonger och öppen spis. Inte den typ av vinter som vi nu kommer att få här i Stockholm där jag bor. Prognoserna säger att det ska bli plusgrader i veckan vilket betyder att mitt vintervykort förvandlas till hundbajs-gruslandet. Det är då som vintern är sämst. Det är då jag längtar till våren. 
 
Jag längtar till den första riktiga vårdagen när kommunen bestämt sig för att sopa bort allt grus från gatorna. Den där dagen då man kan gå obehindrat utan att behöva hoppa jämföta över slask varannan minut. Dagen då man kan ställa undan vinterkängorna och hänga in dunjackan till förmån för Converse och kavaj. Inga vantar. Ingen mössa. Inget grus. Bara vår. 
 
Kavaj: Our Legacy
Skjorta: Our Legacy
Scarf: J.Crew
Jeans: Spellbound
Skor: Converse
Case: GANT Rugger
Tidning: Lucky Peach
Bågar: Vasuma

Kommentarer

Postat av: Ines

Publicerad 2013-01-27 22:09:40

Riktigt snygg färgskala! Längtar också till våren..

Postat av: Sofi

Publicerad 2013-01-27 23:30:20

Gillar din stil på bloggen, jobbar du inom restaurang branchen? får lite de intrycket!:)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2013-01-28 08:22:02


Sofi,

Jag jobbar inte i restaurangbranschen. Bara intresserad av matlagning och dryck :)

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-01-28 15:31:26

Gillar din stil på bloggen, jobbar du inom avlopps- och avfallsbranschen? får lite de intrycket!:)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2013-01-28 17:01:37


Amanda,

Precis. Vilket öga! :)

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Christoffer

Publicerad 2013-01-30 20:31:38

Modell pa jeansen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela