Utstyrsel: Rea möter vår

Publicerad 2011-01-27 20:34:41 i IB Utstyrsel,

Värsta tiden på året ute i butikerna just nu. En röra av överblivna reaplagg, jeans med storlek 38 i midjan, prickiga skjortor och enstaka nyheter inför våren. Samma sak på webben. Jag har dock lyckats sätta ihop en kombination av lite gammalt och lite nytt. Mitt gamla konservativa jag har under vintern vant sig vid den rönnbärsoranga dunjackan och våren kommer nog även den bjuda på lite färg. Nu gäller det bara att snabbspola fram till den där dagen när man vaknar, kliver ner på gatan och inser att de sopat upp allt grus på gatorna.

Jacka: Gant Rugger
Skjorta: Gant Rugger
Jeans: Our Legacy
Väska: Billy Kirk
Skor: Converse
Bågar: Ray Ban



Kommentarer

Postat av: Gabriel

Publicerad 2011-01-29 11:17:56

Var hittade du bilderna på Rugger-plaggen? Riktigt snygg jacka.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2011-01-30 22:28:37



Gabriel,



Gå in på gant.com och så vidare till Pressroom så ligger det bilder där.



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: bbb

Publicerad 2011-02-01 00:36:06

Vart kan jag köpa skjortan? :)

Postat av: Kim Denzler

Publicerad 2011-02-01 23:13:21

Tjo,



Diggar "utstyrseln" även om den är något preppy för mig personligen.



Fortsätt inspirera!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela