Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2011-12-31 09:53:39

Bild 1: Byrån är skitsnygg, sådana kan man fynda på loppisar etc,



Bild 2: Barvagnen är i min mening skitful.



Bild 3: Det är snyggt ha tillbehör synligt, men det innebär så sukt mycket jobb att hålla det snyggt, allt måste vara skinande rent för att det inte ska kännas snuskigt. Sålänge du inte har en städerska som sköter dammvippan, så är tyvärr öppna hyllor och väldigt tidskrävande, för när det är rent är det snyggt, men är det ett tunt dammlager över prylarna är det snuskigt! För övrigt är stilen väldigt snygg...



Postat av: Jerry

Publicerad 2012-01-02 20:42:23

Finns det någon chans att du kan ändra ditt rssflöde så det visar bilder med? Använder flipboard på ipad med massa modestuff för att få ett personligt magasin, och utan bilder i rssen så får du inte vara med... :(



Flipboard: http://www.youtube.com/watch?v=-JWklY5Ntk8

Postat av: industribolaget

Publicerad 2012-01-03 17:06:18



Jerry,



Självklart. Men jag vet inte hur jag gör?

Tips?



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Jerry

Publicerad 2012-01-03 21:59:21

Hej!



Tog mig en titt på blogg.se´s plattform, det var inte så svårt. Gå in i inställningar när du loggar in, och under "blogg" så finns en inställning som heter "lämna ut hela inlägg i rss-flödet" bocka i den så löser det sig.



Bild på det hela: http://imageshack.us/photo/my-images/534/skrmavbild20120103kl215.png/

Postat av: industribolaget

Publicerad 2012-01-04 07:53:56



Jerry,



Tack för det! Nu är det gjort.



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Jerry

Publicerad 2012-01-04 23:26:08

Tack som tusan, nu finns du med i min flipboard :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela