Sweden needs J.Crew!

Publicerad 2010-11-11 16:23:24 i Allmänt,

Vänner! Om ni tycker om J.Crew och kläderna de gör lika mycket som jag så tycker jag att ni ska gå med i uppropet, Sweden needs J.Crew på Facebook. Gå in r och skriv en liten kärleksförklaring. Kanske har vi tur och får en butiksöppning.

Dear people of J.Crew,

Sweden needs you!
Sweden needs all the menswear by Frank Muytjens that we can get.

The era of skinny jeans is over and Swedish men crave for more plaid shirts, flannel, button-downs, the secret wash, tie clips and Red Wings.
For too long we have tried to get our hands on J.Crew items on Ebay and planned long trips overseas with empty bags to fill. But this has put a strain on our personal economy and therefore we cry out for you to come to us.
We need our own Men's Liqour Store right here in Stockholm. Please hear our call!

Sincerely,

Men from Sweden





The people of J.Crew, if you read this, we know the exact location for you to open in Stockholm. Check out Götgatan 40. At the moment some sort of dive bar but the space is great!

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2010-11-11 19:26:37

Det där är min bar kompis ...

Postat av: Patrik

Publicerad 2010-11-11 23:01:27

J Crew på söder, dåligt val. De måste ha en city location om du vill de skall finnas kvar i Sverige permanent. ; )

Postat av: Sam

Publicerad 2010-11-11 23:03:20

How sad are your lives over there in Sweden?

Postat av: Jon

Publicerad 2010-11-12 10:19:38

Sam: hur sorglig är du som försöker inbilla oss att du inte är svensk genom att skriva på engelska?

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-11-12 10:42:57

GdmorgoN:D

Postat av: industribolaget

Publicerad 2010-11-12 12:48:31



R,



Din bar har en bra lokal :)



Sam,



Very sad :)



Patrik,



Tänk på gångtrafiken och lokalens utseende. Tror det kan bli bra. Lägg in ett eget tips på lokal i Facebookgruppen. Finns säkert fler bra ställen!



Mvh



Samuel

industribolaget.se

Postat av: Fredrik

Publicerad 2010-11-12 14:16:47

Fint, kan gärna klara mig utan det där skitstället. Riv skiten!

Postat av: F

Publicerad 2010-11-12 22:48:45

"For too long we have tried..."

Postat av: Scott

Publicerad 2010-11-23 23:37:27

A few friendly J Crew salespeople have confirmed that they will start international shipping sometime next year. So even without a retail store in Stockholm, we'll be able to get our Crew on here in Europe. hurrah.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela