Kommentarer

Postat av: Per

Publicerad 2010-01-27 20:48:28

Hej undrar om du kan knäppa något kort inuti plånboken? Tack på förhand.

Postat av: Pace.

Publicerad 2010-01-28 17:18:12

Snygg plånbok Samuel! Jag har en likadan, fast i brunt. Är du nöjd med ditt köp?



Mvh



Pace.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2010-01-28 18:29:35



Pace,



Jag gillar den. Tycker att priset för Commes des Garcons var lite för mycket för min lilla folkhemssjäl och då passade den här min plånbok, so to speak:)



Per,



Du hittar produktbilder här:



http://www.16thcollection.com/index.php?id=1440&pid=14600009



Mvh



Samuel

industribolaget.blogg.se



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela