Utstyrsel: I lagens namn

Publicerad 2009-09-29 22:22:36 i IB Utstyrsel,

Har läst på flera bloggar att man ska passa sig för att kombinera blått och svart. Jag förstår inte? Personligen tycker jag det kan vara riktigt snyggt. En skrynklig blå skjorta till ett par svarta jeans och kanske en grå kavaj på det.
Det finns många moderegler som jag inte riktigt förstår, det petas och klagas på slipsknutar och byxben både här och där. Kör bara istället tycker jag. Det behöver inte alltid vara så himla noga.
Däför blir det i dag en utstyrsel i blå/svart/grå kombination.


Rock: Coming Soon
Tröja: Acne
Skjorta: Filson
Jeans: Rag & Bone
Skor: Vanishing Elephant
Case: In God We Trust
Mössa: Martin Margiela

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-09-29 22:35:44

Word

Postat av: johanness

Publicerad 2009-09-29 22:46:18

Mycket snyggt!

Postat av: RobiniLund

Publicerad 2009-09-29 23:27:00

Snygga skor! Ser inte heller något problem med att kombinera svart med blått.

Postat av: Alfa

Publicerad 2009-09-30 00:08:18

Blått och svart är väl inte så ovanligt? För övrigt ska man väl alltid bara köra på? Det blir roligare så och framförallt, mer personligt.

Postat av: Adam

Publicerad 2009-09-30 19:53:09

Ser inte något fel med kombinationen heller. Jacka va sjukt snygg! Var i Stockholm kan jag hitta den?

Postat av: Wille

Publicerad 2009-09-30 21:53:31

Grymt inlägg! Blått o svart= jajamän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela