Tips: Close-up & Private

Publicerad 2009-10-07 13:17:47 i Allmänt,

Jag är verkligen inte först på att dra bilder från Close up & Private men fy bövelen de tåls att visas igen. Blev nyfiken när jag såg bilderna första gången så jag slängde iväg ett mail till fotografen Sergei Sviatchenko. Sergei är 57 år, kommer från Ukraina men bor och jobbar i Danmark. Det är Sergei som ligger bakom projektet Close-up & Private där  han hyllar klassiska detaljer i moderna utstyrslar. Det är härligt med Ivy Leauge och jag blir avundsjuk på de privata garderoberna som visas upp. Om danskarna klär sig så här bra och samtidigt slår oss på lördag då känns det som om att det kan det bli en jobbig vinter.


Kommentarer

Postat av: Pace.

Publicerad 2009-10-07 19:55:46

Tycker fortfarande vi svenskar klär oss bättre än danskarna. Förlorar vi på lördag så skänker jag bort skåne till Danmark.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-10-07 21:52:49



Pace,



Ja det lär bli en spännande drabbning det där :)



/Samuel

Postat av: RobiniLund

Publicerad 2009-10-08 15:35:19

Sjysta bilder och plagg!

Postat av: björnen

Publicerad 2009-10-13 22:13:56

Slipsnål??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela