Acne piké & Our Legacy s/s 09

Publicerad 2009-03-05 09:25:19 i Allmänt,

Här kommer en annan variant från Acne i jakten på vårens piké. Inget tryck på bröstet eller på ärmarna utan det är rent och snyggt. Det här är en bit på vägen för att hitta den där känslan av att lounga i en hotellbar.


Bild: Acne

Nu finns även bilderna från Our Legacy kollektionen 'A Sundried Youth' uppe. Jag har valt ut mina favoriter som jag skulle vilja lägga vantarna på inför sommaren. Det känns skönt avslappnat, jag skulle säga som om man 'packat en väska lite för hastigt skrynkligt' över det hela.

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2009-03-05 17:08:28

Känns lite 80-tal. Jag syftar på frontveck och det smala skärpet.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-03-05 17:41:04



Miami Vice Art Deco :)

Postat av: Magnus

Publicerad 2009-03-06 07:46:05

Sjukt ful passform och sladdrigt tyg i den där pikén! Nä, gör om - gör rätt! :)



I övrigt, stort tack för en fantastisk blogg. Tycker det är lite synd att dina inlägg gått något från kvalitet till kvantitet. Det var roligare med dina enormt välformulerade sagoliknande inlägg än senaste tidens notisartade formuleringar - det finns så många sådana stilbloggar redan. Hellre ett riktigt bra inlägg var tredje dag än tre halvdana om dagen.

Postat av: Klus

Publicerad 2009-03-06 16:08:57

Pikéskjortan är jättesnygg. Frontvecken på byxorna är ännu snyggare. Tyvärr verkar industribolagets läsare endast sukta efter flugor och allmänt nördigt mode - det kanske fungerar i alla byhålor ni kommer ifrån, men icke i storstan. Vill ni ha tråkigt Preppy uppmanar jag er att läsa Café-Rasmus blogg, jävla bönder!!

Postat av: Jocke

Publicerad 2009-03-07 11:12:02

Fin färg på piken, men passformen sög. Enligt mig ska iaf en pike sitta åt i armarna, annars blir det gubbvarning på det hela....



Our Legancy, fantastiskt som alltid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela