Utstyrsel: Bibliotekets konung

Publicerad 2009-02-16 12:02:13 i IB Utstyrsel,

Men.styles bilder från Umit Benan har cirkulerat ett tag nu och jag har blivit mer än betuttad. Bilden här nedan är min absoluta favorit och det är så jag vill klä mig under den tidiga våren.


Bild: Men.style.com

Måste självklart sätta ihop en egen utstyrsel för allt vad universitets -och- biblioteksliv heter. Så här ska man se ut bland gamla ekbokhyllor, läsesalar med gröna lampskärmar, blaskigt kaffe och dammiga böcker. Gillar verkligen detaljen med tidningen i ena sidofickan, vilken accessoar!


Kavaj: Hickey
Jeans: J Crew
Skjorta: Acne
Cardigan: Banana Republic
Bågar: RayBan
Mössa: Martin Margiela
Laptop case: Louis Vuitton
Skor: Marc Jacobs

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2009-02-16 12:30:08

Skorna! Vem? Var?



Dom var riktigt snygga!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-02-16 12:56:52



Johan,



Sorry bommade dojjorna. De är från Marc Jacobs

Postat av: Anthon

Publicerad 2009-02-16 14:42:08

Riktigt snyggt, må jag säga!

Postat av: jimmy

Publicerad 2009-02-16 17:16:59

snygg outifit verkligen! kan lätt se mig gå omkring i klädd så här

längtar verkligen tills det är varmt nog att dra fram kavajerna och använda som ytterplagg

Postat av: Sebastian

Publicerad 2009-02-16 18:48:34

riktigt snyggt! fan du är grym. den enda modebloggen jag följer. är skönt att du inte känns så krystad och självgod. keep up the good work!

Postat av: Anders

Publicerad 2009-02-16 20:50:01

Snyggt! Har följt din blogg flitigt ett bra tag nu. Gillar kavajen extra mkt. Två frågor. Kostar och var kan man få tag på den i göteborg? Snällt om du kan ta reda på detta :)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-02-16 21:00:15



Anders,



Kul att du gillar bloggen! Jag skulle rekommendera dig att kolla här:



id=1&deptid=270" rel="nofollow">http://www.hickeyfreeman.com/website/dept.asp?sid=1&deptid=270



Mvh



/Sam

Postat av: Erik

Publicerad 2009-02-17 00:26:36

Skorna? Var köpa? :)

Postat av: Jens

Publicerad 2009-02-18 11:42:51

Faaaaaan, va snygg gubbens klädsel är! Och sjukt va kool han e. Vad är det han har på fötterna? Ser ut att vara ett mellanting mellan ökenkängor och något med högra skaft.. VIll ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela