J Crew s/s 09

Publicerad 2009-02-16 21:05:04 i Tema USA,

Bra fart på jänkarna idag. Sedan Industribolagets startades på andra sidan Atlanten har jag predikat om härliga och prisvärda J Crew. De har en webbshop som tyvärr inte skeppar till Sverige ännu. Men jag vet att ni är många med mig som ber på kvällarna att detta ska ske eller InShallah att de öppnar en egen butik inom rikets gränser. Vi kanske helt enkelt får starta en Facebookkampanj?


Här kommer nu ett axplock av vårens och sommarens plagg. En grå kostymkombination i riktig Thom Browne anda faller mig genast i smaken. Jag kan garantera att priset kommer vara mer humant i jämförelse. Slipsklämman följer med igen! Den skapade ju en härlig debatt här på bloggen i somras. Jag gillar den fortfarande :)

Fler J Crew inlägg hittar ni under Tema: USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela