Tips: Our Legacy skor AW09

Publicerad 2009-04-28 21:35:47 i Stil,

En stark personlig favorit som det bloggats mycket om. Our Legacy visar fina skor inför hösten och vintern 2009. Lagom sliten look som ger möjligheter till bra kombinationer. Just nu gillar jag att använda mina bruna Rokin skor till ett par mörkblå jeans, grå tweedkavaj, vit buttondown och collegeslips. Väldigt Sid Mashbury inspirerat eller kanske en ung Jed Bartlet. Känns som om dessa modeller kan göra jobbet lika bra.


Bild: via Selectism.com

Kommentarer

Postat av: jimmy

Publicerad 2009-04-29 13:49:15

snygga skor, föresten var de du som gjorde "sliten sommar" inslaget i king? kändes väldigt mycket industribolaget över det hela!

//Jimmy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela