En man vid ett bord under ett träd

Publicerad 2009-04-29 22:54:51 i IB Utstyrsel,

På skolan i USA fanns det ett fik som hette The Treehouse Cafe inne på campus. Det hade perfekt morgonsol och där brukade jag slå mig ner och läsa innan föreläsningarna med en kaffe. På eftermiddagarna kunde man söka upp lagom skugga vid borden under det stora trädet i mitten. Med klocktornet i bakgrunden och en lätt havsbris var det lätt att drömma sig bort i döda poeters sällskap.



Bågar: Ray Ban
Kavaj: Nephentes
Skjorta: Our Legacy
Chinos: Whyred
Skor: Our Legacy
Väska: Our Legacy
Nyckelknippa: Our Legacy
Bok: The Suspicions of Mr Whicher or The Murder at Road Hill House / Kate Summerscale

Kommentarer

Postat av: Jimmy

Publicerad 2009-04-30 00:08:48

trevligt som vanligt :) fan ett sånt fik måste jag ta och hitta i stockholm, känns lagom motiverat att sitta vid frukostbordet med böckerna!

Mvh

Jimmy

Postat av: !!!

Publicerad 2009-04-30 07:17:39

Our Legacy väskan, är den från den förra kollektionen eller har nytt kommit? Har letat efter en sån där datorväska vansinnigt länge.

Postat av: jimmy

Publicerad 2009-04-30 10:26:22

!!! kolla in ebay annars, finns massa sånna väskor där!

mvh Jimmy

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-04-30 11:10:53



!!!,



Den är från AW09.



Mvh



Samuel

Postat av: Simon

Publicerad 2009-04-30 17:37:51

Haha... I morse steg jag upp, duchade, klädde på mig och satte mig framför datorn med en kopp kaffe och en frukostmacka. Slog på datorn för att kolla in favouritbloggen och vad såg jag? Förutom att min skjortan var en linne istället för denim har vi prickat samma outfit. Är det du eller jag som börjar bli förutsägbar? ;)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2009-05-01 03:31:21



Simon,



Alltid jag :)



/Samuel

Postat av: !!!

Publicerad 2009-05-01 10:47:04

Fan vad gött! Får man fråga hur/var du hittat AW09 bilderna?



Jimmy, tack för tipset, ska kolla upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela