Småplock under julgranen

Publicerad 2008-11-19 09:19:50 i Allmänt,

Hösten har varit skral vilket innebär att det behövs fyllas på med allt från kalsonger, strumpor, slipsar med mera under julhelgen. Det är jobbigt när man hamnar i en situation där man hela tiden sliter på sina bästa basgrejer utan att ha möjlighet att fylla på med nytt.
Så jag önskar mig små härliga paket till jul.


Bilderna kommer ifrån http://fineanddandyshop.com/ och där finns allt för den detaljkräsne dandy preppy galningen. Jag kryssar för slipsen här då den för tankarna till West Wing avsnittett "Two Cathedrals". Det är avsnittet när man får gå tillbaka till president Bartlets ungdom med blazers, chinos, lugg och randiga slipsar.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-19 18:43:25

du är jävligt bra.

Postat av: molikxuc

Publicerad 2014-10-12 18:38:37

Regulate e-cigarettes like tobacco products, 40 attorneys general urge fda – cbs news

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela