Studenttider är sommartider

Publicerad 2008-06-11 19:59:01 i Inspiration,

Oerhört skönt med svensk vinst igår och nu tror jag att hela bostadsområdet har lärt sig en och annan svensk svordom samt namnet Zlaaaatan!
Fotbolls EM och studenttider, det är nu man ska vara hemma, men men. Överallt i tidningar och på nätet kommer tips om hur man ska klä sig på studenten. Jag har raderat min utstyrsel för sju år sedan, hade svettig mörk kostym, lila skjorta & slips om jag nu anstränger mig för att komma ihåg. Om jag skulle få spola tillbaka och göra om det igen skulle jag garanterat klä mig i en ljusare kostym typ khaki eller som farsgubben gjorde 1979. Han körde helskönt på vit manchesterkostym och pilotbrillor när han höll brandtal för sina studentkamrater. Respekt!





Kommentarer

Postat av: Philip

Publicerad 2008-06-12 02:28:42

Grym blogg! Men kunde inte se bilden till detta inlägg?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2008-06-12 02:54:20



Det verkar ha blivit ngn vajsing med bilden. Jag jobbar på det ikväll och ska se till att få upp den. Den e grym!

Postat av: Annasara

Publicerad 2008-06-12 17:46:10

ja men se där, då fungera bilden!



lätt o ledigt med slippsen.. lite uppknäppt.. jojo man tackar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela