Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2008-12-11 19:06:19

Nja, det där såg väldigt casual ut...

Postat av: jimmy

Publicerad 2008-12-11 19:27:20

väldigt casual haha?

grymt snyggt, gillar tanken på ett lite "ledigare" nyår med vännerna, gärna på landet, ingen stress, inga måsten bara god mat, god dryck i goda vänners lag

Postat av: Simon

Publicerad 2008-12-12 09:33:07

Det finns så många måsten kring nyår. I år skall jag annordna ett helt oprentatiöst firande med take away till middag och Cava till 12-slaget. Det skall i år bli (förutom outfiten såklart) som en helt vanlig fest!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela