Julklappslistan 2018: Corniche Heritage Chronograph

Publicerad 2018-12-12 20:18:00 i Allmänt,

Jag har haft en Corniche i ett par år nu. Min första klocka. Fungerat fin som ett instegsur för mig som inte kan någonting om klockor. Och nu efter ett par år börjar jag känna mig redo att komplettera med något dykarliknande i en prisklass uppåt. Vill dock tipsa om Corniche Heritage Chronograph. Fin modell med svart urtavla vilket jag gillar. Om någon springer förbi och man bara flashar handleden för att svänga undan luggen kanske den misstas för Breitling. Ok, kanske inte, men fin i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela