God jul!

Publicerad 2017-12-22 12:57:00 i Allmänt,

Nu är det bara timmar kvar. Julledigheten står och stampar runt hörnet. De sista mejlen ska skrivas och de sista presentationerna ska slutföras men sen... är det jul. December har varit hektiskt. Aldrig tidigare har jag publicerat så många inlägg under en och samma månad. Jag kan ha fel, men oavsett så var det längesedan. Och på tal om det, nästa år fyller bloggen 10 år. Helt sjukt. Jag som tänkte att Industribolaget bara skulle vara ett test över ett år. Men nu har det alltså snart gått ett helt decennium med utstyrslar, boköl och tacomiddagar. Det ska firas på något sätt nästa år. Hur vet jag inte ännu men ni får hålla utkik här fram tills dess. Med det sagt vill jag nu önska er alla en riktigt skön och fin jul eller ledighet för er som inte firar. Njut av god mat, stickade tröjor, klä upp er till middagen och se Ett päron till farsa firar jul på tablå-TV. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2017-12-22 20:03:59

God Jul Samuel! Har varit en fröjd att surfa in här denna månad då bloggen uppdaterats så frekvent med briljanta inlägg. Fortsätt gärna så 2018 :)

Svar: Ska göra mitt bästa! :) God jul
[email protected]

Postat av: dicken

Publicerad 2017-12-23 11:58:19

Håller med föregående! Tack!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-12-23 14:48:20

Håller även jag med föregående! Tack och god jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela