Inspiration till nya #bargärdet

Publicerad 2017-04-19 21:30:00 i Allmänt,

Om dryga tre veckor flyttas #bargärdet till större lokaler. Det ska bli fantastiskt skönt. Just nu ordnas de jobbigare praktiska inköpen men jag håller samtidigt på att bygga en liten inspirationsbank till det som ska ordnas när vi bott in oss lite. Framförallt drömmer jag om en egen arbetshörna, läshörna, kanske en hel väggpanel istället för sänggavel, ett träd i vardagsrummet och en myshörna på den stora balkongen. Där det även blir en gasgrill ska tilläggas! Vi lämnar den kära funkisen mot en modernare lägenhet så det kommer bli lite jobb att inreda rätt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emanuel

Publicerad 2017-04-23 10:39:09

Var kommer sista bilden från?

Svar: Bra fråga. Haft sparad ett tag. Ska gräva och se om jag hittar rättvis länk.
[email protected]

Postat av: industribolaget

Publicerad 2017-04-24 13:19:20

Emanuel,

Via kontot @dwellmagazine eller @interiorhints på Instagram tror jag. Hittar dock inte exakt bilden nu.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-24 17:42:49

Gasgrill?!?!

Svar: Gasol.
[email protected]

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-24 19:00:18

Får inte ha kol.

Postat av: Mikael

Publicerad 2017-05-03 20:03:09

Ska bli kul att följa! Är i liknande situation, har en grabb i liknande ålder som din dotter och flyttade själv till nybyggt för några månader sen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela