IB Awards: Årets snyggaste modereportage

Publicerad 2016-12-12 20:56:00 i Allmänt,

Jag tillhör den grupp som fortfarande köper papperstidningar. Erkänner utan problem att det ger mig stor njutning. Högarna hemma växer sig upp mot taket och nästa gång jag flyttar kommer blir en pain in the ass då jag vet att massvis med nummer kommer behöva slängas. En grej jag dock nästan alltid stört mig på i de modetidningar jag köper är alldeles för ansträngda och konstnärliga reportage med helt obärbara plagg. Jag vill att det ska vara snyggt men tydligt. Precis som bilderna nedan från senaste GQ. Vill köpa allt på bilderna. 
 
 

Kommentarer

Postat av: trendklockor.se

Publicerad 2017-01-02 10:20:04

Trevlig blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela