Badrumsuppdatering

Publicerad 2015-03-26 07:45:40 i Allmänt,

Efter många år har jag bytt doft. Jag håller mig inom samma märke, Tom Ford, men går från Cologne till Noir. Alltid ett stort steg att byta. Under hela gymnasiet körde jag med Hugo Boss Dark Blue för att gå över till Dior Homme på universitetet. På college i USA 2007 blev det Tom Ford av en slump då Dior Homme var slut och jag har varit märket trogen sedan dess. Har även slängt min hyvel från Gillette och bytt till en från Harry's som jag köpte i Chicago senast. Stort plus att rakhyveln inte ser ut som en vapen från Battlesstar Gallactica och att den inte kräver batteri. Ren och stilig design och ett kul koncept på nätet. Problemet är att Harry's tyvärr inte levererar till Europa ännu men kommer förhoppningsvis inom kort.
Bild: Rakhyvel från Harry's och ny doft från Tom Ford
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela