Industribolagets Sthlmsguide: K25

Publicerad 2013-04-18 09:50:46 i IB Stockholm,

Idag öppnar K25 på Kungsgatan 25. I Stockhomes gamla lokaler ligger nu 9 restauranger och en espressobar. Det ser fint ut och en bra kombination av mat. Vigårda BBQ och burritos från Zócalo blir ett bra tillskott till lunchutbudet. Och så bra frukostpaket från Kura. Ett extra stort plus att stället ligger mitt emot kontoret. Var där nu på morgonen och K25 är väl värt ett besök. Hoppas konceptet funkar då Kungsgatan behöver bra mat och kaffe.
       
           
           
Bild: K25, Fabrique och sittplatserna på "läktaren" längst in i lokalen.

Kommentarer

Postat av: Fredde

Publicerad 2013-04-18 18:36:40

Fastnade för Club Monaco skjortan du la upp och nu är den med på min lista också :)

http://fredde123.blogg.se/2013/april/inkopslista-varen-2013.html

Postat av: Philip

Publicerad 2013-04-19 11:03:55

Hej Samuel!

Laddar upp inför lite mexikansk afton i morgon med allt vad det innebär av tacos, burritos osv. Har du tips på några olika sorters öl som skulle passa till ovan nämnda tema?

Gärna något som inte är Coronoa, Sol osv, om du förstår vad jag menar!

Tack på förhand!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2013-04-19 13:07:15


Philip,

Om du har möjlighet och hinner beställa på Systemet så gillar jag Pacifico eller Modelo Especial. Två goda lagom blaskika mexikanska öl som gör sig bra till tacos. Annars ska du sikta på en god lager alternativt pilsner som du gillar.

Mvh

Samuel
industribolaget

Postat av: industribolaget

Publicerad 2013-04-19 13:07:57


Fredde,

Snyggt!

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela